marți, 8 martie 2016

8 martie

Ziua Internationala a Femeii (cand sarbatorim si mamele) era pana nu de mult un simplu prilej de a primi un cadou de la partenerul de viata. Azi insa de dimineata m-a trezit un telefon. Era mama mea. Si imi spunea cu o voce calda: "La multi ani, mamico!" Putin surpinsa, ii multumesc si ii urez si eu tot binele din lume.

De cand ma stiu, in aceasta zi, eu o sunam pe ea si ii uram la multi ani, ii spuneam cat de importanta e pentru mine. Oricum asta cu importanta si cu iubrea i-o spuneam oricum, dar de 8 martie era o situatie aparte.

M-am tot gandit apoi cum m-a bucurat acest telefon matinal de la ea. Imi dau seama ca in ochii ei, nu mai sunt fetita blonduta si cu ochi albastri care se tot ghemuia la ea in brate pentru a fi alintata. Acum i-a parte la momentele de alint pe eu care le ofer copiilor mei. Vede ca am devenit si eu femeie si mama! 

Dragostea fata de copii imi guverneaza toate miscarile din viata. Ei au prioritate inainte de orice si ei imi ofera cele mai mari bucurii prin micile lor progrese.  Este minunat sa fii mamica! Si este minunat ca mama ta sa aiba ocazia te vada mama! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu