sâmbătă, 12 martie 2016

Lacul Como si Bellagio

In mai putin de o ora cu masina ajungi din Milano la Lacul Como. Prima localitate care iti iese in cale este Como. De aici pana in Bellagio, drumul este superb, serpuit si ingust. Ai impresia, de fiecare data cand vine o masina din sens opus, ca urmeaza sa te tamponezi. Chiar si asa, aici iti doresti sa te afli intr-o decapotabila sa poti respira din plin  acest aer, parca cel mai curat aer din lume. Frumusetea acestor locuri a cucerit inimile multor vedete din intreaga lume, nu are cum sa nu o cucereasca si pe a ta! 
                       

                                 
Norocul meu a fost ca am participat la o nunta in Bellagio, asa am avut ocazia sa vad cu ochii mei perfectiunea acestui loc, perla lacului Como. Resedinte superbe, poteci romantice si foarte curate, casute mici cu vedere spre apa si hoteluri  elegante.  Nu trebuie ratate Vila Serbelloni, Vila Melzi, biserica San Giacomo sau Piazza Mazini.






Stradutele inguste si pietruite, aveau scari asa ca am facut si sport. Am vazut si biciclisti, multe bouticuri cochete si doamne elegante. De asemenea nu pot uita mirosul placut al florilor pe care le-am intalnit la tot pasul.






Poti sta ore in sir pe o banca sau la o terasa si nu mai ai nevoie decat sa privesti in zare. Sunt multe vaporase care fac legatura intre toate oraselele care marginesc acest lac. Asa ca  poti ajunge destul de repede dintr-un loc in altul. Problema e ca nu iti mai vine sa pleci din niciunul. 








Weekendul a trecut repede, insa frumusetea acestui loc mi-a intrat in suflet pentru totdeauna. Are un aer sic,  dar relaxat, mancare buna si oameni politicosi si linistiti. Nici nu e de mirare! Cred ca oricine poate fi linistit intr-un asemenea loc.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu