joi, 18 iunie 2015

Acum chiar că urăsc drumurile de la noi!

Scriam săptămâna trecută că urăsc drumurile de la noi. Dacă până acum doar le uram, în acest moment le urăsc din tot sufletul. Mi-am băgat aseară la 10 maşina în service, după ce am luat din plin o groapă.

Dar ca să nu vă derutez, hai să vă povestesc cum a fost.
Circulam eu liniştită în jurul orei 21 pe DN 1 cu direcţia Bucureşti, cu Michael Jackson în timpane. Am spus liniştită, pentru că deşi eram pe 2 benzi nu aveam mai mult de 100 la oră...Nu mă grăbeam nicăieri şi în plus eram şi cu o altă maşină... nu aia a mea de pe acte... Să o numim "de împrumut" pe aceasta. Dintr-o dată m-a zguduit ceva şi parcă m-a înţepat inima de durere gândindu-mă la săraca maşină. Am tras imediat pe dreapta să văd în ce stare se află, însă nu am sesizat nimic în nergulă.... nu pană, nu sâsâit, nu capac sărit de pe jantă.... nimic. Totul fiind în regulă mi-am continuat drumul, însă nu îmi mai ardea de cântat atât de tare. Groapa aia şi sperietura m-au făcut să îmi cam piară cheful. Am mers ce-am mers şi am început să observ că volanul trage uşor spre stânga, că maşina parcă începe să tremure. Am oprit iar şi m-am minunat. Aveam o pană de toată frumuseţea.

Ei bine, datorită mai marilor statului, care sunt mai preocupaţi de flacăra violet decât de ce se întâmplă în ţara asta, acum am reuşit performanţa de a fi cu două maşini în service în acelaşi timp (una la Brasov- pentru o verificare, alta la Bucureşti)...

Aaa.... în tot răul e şi un bine ;) Am trăit şi eu experienţa de a mă plimba cu platforma pe DN1 :P , pentru că pana pe care am făcut-o a fost una aşa de serioasă încât a trebuit dusă la meserişi.

În concluzie dragilor: dacă nu sunteţi obligaţi, siliţi şi ameninţaţi să mergeţi pe DN1... nu o faceţi! S-ar putea să aveţi probleme cu maşina din cauza drumului.... ;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu