joi, 18 iunie 2015

De la o pasiune la alta

Cand eram mai mica, handbalul era pasiunea vietii mele. Vrand nevrand m-am cam potolit in timp. Nu de tot... Acum practic foarte des privitul la un meci de handbal.

M-am trezit insa anul trecut ca din senin cu o alta pasiune. Dintr-o data mi-am dorit sa fac un curs foto pentru a deslusi tainele artei fotografice. Incepuse sa mi se para foarte interesanta cutiuta aia care imortaliza cele mai vesele momente si am vrut sa stiu care e treaba cu incadrarea, cu luminile, cu focusul in plan secund, sau cu photoshop-ul... M-am inscris, crezand eu, macar putin asa in sinea mea, ca cine stie ce geniu al fotografiei zace in mine.

Am tot exersat, insa cateodata, parca aveam doua maini stangi, dadeam clic cu genunchiul, iar focusul in realizam cu ajutorul coatelor.

Problema s-a ivit cand am inceput sa invat cate ceva… cu cat invatam mai mult, cu atat mi se parea ca stiu mai putin. Asa ca dupa ce am absolvit cursul mi-am dat, de la mine putere, o mica vacanta. O pauza de la studiat si de la fotografiat, asa cat sa se sedimenteze mai bine ceea ce am invatat pana acum.

Dar nu-i problema ca o sa revin in forta! Cel tarziu la prima vacanta… care ramane intre noi, nu e chiar departe.

Pana atunci poftiti de va delectati!






PS: Da, da, stiu... Am devenit un mare fotograf... la mine acasa, evident! :P

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu