joi, 18 iunie 2015

On the floor

Recunosc! Sunt fană Jennifer Lopez! Ştiu ştiu... nu are ea cea mai bună voce, nu cântă cel mai misto stil, ar spune unii. Mie îmi place. De mică am admirat-o pentru atitudinea ei, pentru spectacolul pe care îl crea. Pentru faptul că a spart tipare, pentru că a avut succes în era slabanoagelor din muzică.

De la prima ei melodie "If you had my love" până la ultima "On the floor" am însoţit-o. În perioadele de pauză aşteptam să se întoarca. I-am ascultat melodiile mai puţin promovate şi mi s-au părut cel puţin la fel de bune. Este o adevarată artistă, un spectacol, rar pare banală femeia asta. Acum după ce a născut gemenii, a revenit şi parcă arată mai bine ca niciodată. Poate că răutăcioşi ar comenta ceva de genul "La cratiţă că i-a trecut vremea", pe mine mă încântă cu ultima ei melodie, de club, una adresată în primul rând celor de 20 de ani. Îmi place combinaţia asta de vechi şi nou. Îmi plac bucăţile luate de la "Lambada". Aceaşi melodie mă ţine şi în prezent, dar îmi aminteşte şi de perioada în care învăţam eu să mă mişc pe ritmurile alea... parcă de mult apuse.

Iată videoclipul în care Jennifer arată parcă mai bine ca niciodată! :)

https://www.youtube.com/watch?v=t4H_Zoh7G5A

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu