joi, 18 iunie 2015

Pot dormi liniştită !

România a obţinut încă o victorie, a bătut cu 31 la 22 Croaţia şi mă pot culca liniştită, după ce termin de scris. 

Nu vreau să credeţi că acest blog a devenit unul de specialitate. El mă reprezintă… însă şi handbalul este ceva ce mă reprezintă. Este, a fost şi va rămâne mereu pasiunea vieţii mele. În ultimele zile, număr orele până la meciurile României, îmi fac programul în funcţie de partidele fetelor. 

Pentru mine un motiv real de bucurie îl reprezintă aceste victorii de la European. Fetele astea mă fac fericită! Rămân mută uitându-mă la evoluţia şi la talentul Cristinei Neagu, mă minunez de ambiţia şi rezistenţa pivoţilor noştri, sar în sus la paradele portarilor, zâmbesc împăcată văzand cum Nechita o suplineşte pe Vărzaru. Cine a văzut meciul ştie despre ce vorbesc. Însă cine a văzut meciul, a văzut şi câte lovituri au încasat fetele noastre de la croate. Nu s-au plâns, nu au cerşit eliminări, nu au protestat… au tras din dinţi şi au continuat să atace ca şi cum croatele le-ar fi mângâiat. Merită mai mult decât au primit până acum din partea românilor. 

Mâine seară România întâlneşte Muntenegru, un adversar mai dificil decât Croaţia. Vreau ca şi mâine să mă pun la somn fericită!

PS: Le ţin pumnii Paulei Ungureanu şi Cristinei Vărzaru să se facă bine cât mai repede!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu