joi, 18 iunie 2015

În ce cred eu

Cred
... în iubire
... în oamenii cu suflet bun
... în forţele proprii
... că nimic nu e întâmplător şi că nu există coincidenţe
... că orice îţi doreşti cu adevărat poţi avea
... cred că norocul ţi-l faci cu mâna ta
... într-o forţă divină, în Dumnezeu
... că familia este comoara cea mai de preţ
... că nu e singur cel care nu are oameni în jur, ci cel care se simte aşa într-o mulţime de oameni
... cred în ochii nepoţelului meu
... în promisiunile iubitului (nu-mi săriţi în cap... e dreptul meu :P)
... cred că există prieteni adevăraţi
... că sunt mai simpatică atunci când sunt fericită
... că îţi poţi face meseria cu zâmbetul pe buze
... că fiecare om face cel puţin un bine în fiecare zi
... că totul se schimbă şi indiferent de cât de bună sau rea e situaţia ea va trece
... cred că te poţi hrăni doar cu zâmbete, vise, priviri
... că fluturii din stomac sunt cea mai consistentă mâncare
... că fiecare om trebuie să călătorească
... că oricât am greşi există cel puţin un om care ne va ierta
... că nimeni nu mă iubeşte pe lumea asta mai mult decât mama mea
... cred în soare dimineţii
... în glasul vântului, în zgomotul iernii
... că fiecare om este norocos... depinde cum vede el lucrurile

Tu în ce crezi?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu