joi, 18 iunie 2015

Un an nou

La inceput de an toti ne facem vise, avem asteptari, ne gandim la ceea ce am vrea sa ni se intample in cele 365 de zile care vin. Intotdeauna un an nou il intampiam cu emotii insa si cu teama. Teama aceea de necunoscut. Urarile de bine vin la pachet cu intrebarile gandite, dar nespuse: “Oare cum va fi anul asta? Vor fi sanatosi cei pe care ii iubesc? Mi se vor intampla lucruri bune? O sa am ghinioane? Neplaceri? 


Unele evenimente le putem programa, facem liste cu titlul “must do this year” si parca scriindu-le vizualizam déjà viata noastra in anul care tocmai incepe. Momentele dificile nu prea pot fi prevenite, sunt evenimente pe care nu ai cum sa le opresti. Traim insa cu totii cu speranta ca nu ni se va intampla noua nimic rau si privim inainte cu incredere, concentrandu-ne pe ceea ce ne-am propus. 


Personal, la inceputul unui an imi fac o lista care contine cateva dintre visele pe care le-am avut dintotdeauna si pe care imi propun sa le indeplinesc. Mi-am stabilit in detaliu ce vreau sa fac, locurile pe care imi doresc sa le vad (sau sa le revad) ce proiecte vreau sa continui din anul precedent, ce vreau sa schimb si ce vreau sa dau uitarii.


Daca voi reusi sau nu ce mi-am propus sau cat voi reusi din ceea ce am scris in lista de obiective pentru acest an voi afla pe parcurul celor 350 si ceva de zile ramase din acest an. Déjà sunt nerabdatoare... asa ca ma pun pe treaba ; )



PS: "The best you can do is all you can do"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu