joi, 18 iunie 2015

Adio…. dar raman cu tine!

Vine o vreme când trebuie să pleci. De acasă, dintr-o relaţie, dintr-un oraş, dintr-un job…. După 16 ani, respectiv 7 ani de Antena 1, Sandra şi Lucian încep proiecte noi. I-am urmărit astăzi pentru ultima oară ca prezentatori ai Observatorului de 19. M-au emoţionat până la lacrimi. Am crescut cu ei, i-am admirat, i-am analizat, le-am sorbit fiecare cuvant, am "furat" meserie de la ei, i-am ascultat ani întregi când ne spuneau mie şi ţie lucruri importante ce se petreceau prin lumea asta.

Am trăit alături de ei cel mai haios şi mai frumos moment de până acum în televiziune (pentru mine). O să zâmbesc mereu când îmi voi aminti episodul petrecut în Ajunul Crăciunului, despre o lavalieră împărţită cu Lucian în direct. O să zâmbesc cu aceeaşi plăcere când mi-o voi aminti pe Sandra cum a găsit soluţia ideală într-o fracţiune de secundă.

Doi oameni pe care i-am pus ani de zile pe un piedestal, fiind “prezentatorii Observatorului de 19”. Sandra şi Lucian... vă iubesc şi o să vă urmăresc şi în continuare! Sunt mândră că am lucrat alături de voi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu