joi, 18 iunie 2015

Buna seara blogosfera!

Va intrebati ce caut si eu pe aici? Ei bine, am zis sa intru in rand cu lumea. Citesc cu drag multe bloguri, bloguri care m-au inspirat, m-au binedispus, m-au informat si simt ca a venit momentul sa ma aflu si eu aici.

De ce tocmai azi? Asa s-a nimerit. Ma gandeam de cateva zile la el, la sfatul insistent al unei prietene, iar acum am facut-o si pe asta. Oricum, azi e o zi speciala pentru mine din mai multe motive: azi isi sarbatoresc ziua de nastere doi membri ai familiei si un prieten bun, azi am primit o veste excelenta si azi am descoperit oameni noi si frumosi (pe interior, in primul rand). 

Nu cred ca e o coincidenta ca tocmai azi a luat nastere “minunatul” meu blog. Nu cred in coincidente. O fi un semn …

Va pup pe toti!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu