joi, 18 iunie 2015

Remember me

Gaudi spunea că “orice faci în viaţă e lipsit de importanţă, dar e foarte important să faci”

Asta am reţinut eu în primul rând dintr-un film emoţionat, dintr-o poveste de dragoste adolescentină, dintre o confruntare între un tata bogat şi ocupat şi un tânăr rebel şi neînţeles. Orice ai face în viaţă, cu oricine te-ai întelege sau certa, important este să trăieşti cu adevărat, să simţi că trăieşti, pentru că totul trece şi, la un moment dat, totul se încheie.

Nu mă pricep la filozofie, nici nu am pretenţia asta...vreau doar să vă zic ceea ce încerc eu să aplic în fiecare zi: Trăiţi, faceţi ce vă dicteaza inima, uitaţi de bariere sociale, uitaţi de prejudecăţi!!!

Deşi trebuie să recunosc că nu reuşesc să fac de fiecare dată asta (din varii motive pe care nu are rost să le enumăr acum) încerc mereu să fac ceea ce inima îmi dictează.

Important e să trăim, să ne bucuram de tot din jurul nostru, să ii iubim la maximum pe cei dragi pentru că totul trece, totul se termină într-o zi şi oricum îi vom regreta pe cei iubiţi, măcar să nu regretăm ce am trăit cu ei.

Aşadar TRĂIŢI! FACEŢI CE VĂ DICTEAZĂ INIMA...ÎNCERCAŢI MĂCAR!!!

http://www.youtube.com/watch?v=IMBfTdm9ALk



PS: Trailler-ul de la un film recomdandat domnişoarelor, visătorilor, romancilor... “Remember me”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu