joi, 18 iunie 2015

Girl, you'll be a woman....soon!

Au mai ramas doar cateva zile pana cand viata mea se va schimba. Cu totul. A mai trecut ea prin tot felul de transformari, dar de data asta nu am nici un dubiu ca e ceva major. Bine, o sa spuneti ca viata se schimba in fiecare zi, ca evenimentele zilnice, semnificative sau nu, o tot modifica. Nu am sa va contrazic. Asa e. Doar ca, de data asta sunt sigura ca se va schimba, simt, stiu, nu se intampa asa ... neplanificat. 

Imi plac schimbarile. Am tot schimbat macazul atat in plan personal cat si profesional de multe ori. Acum nu mai e mult pana cand familia mea se va mari. O sa mai vina un omulet, al nostru, al meu si al sotului meu, o sa ne umple casa, o sa faca galagie si o sa ne schimbe din doi oameni simpli care se iubesc si locuiesc impreuna, in parinti. Cred ca va fi interesant! 

Va fi o experienta noua pentru mine, asa cum au fost aceste 9 luni de graviditate. Ca orice tipa insarcinata am suferit de mici greturi, pofte, arsuri de stomac, insa am simtit bucurii pe care nu mi le puteam inchipui, am trait situatii despre care doar auzisem ca exista, m-am emotionat mult mai usor si mi-am dat seama ca pot avea rabdare. 9 luni de rabdare. De asteptare pana la intalnirea cu ea. Fetita mea.


Mult a fost, putin a ramas. Gandurile, ingrijorarile, bucuriile, intrebarile mele se amplifica odata cu trecerea zilelor si apropierea de momentul intalnirii. Sper ca de acum incolo sa fie totul cel putin la fel de frumoas ca aceste ultime 9 luni. Desi stiu ca o sa am parte si de momente epuizante.

Poate nu am fost cea mai tonifiata graviduta, nici cea mai slabuta, nici cea mai frumoasa, nici cea mai atenta, dar am fost cu siguranta un om fericit, implinit, emotionat, plin de speranta si de planuri de viitor, planuri care includ in primul si in primul rand familia mea marita.


Girl, you'll be a woman....soon! :)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu