joi, 18 iunie 2015

Să înceapă spectacolul!

Aştept să văd deschiderea, aştept să văd meciurile, agitaţia dinafara stadioanelor şi nebunia dinăuntrul lor. Aştept să prezint rezultate, surprize, confirmări, poveşti de la Mondial. Vreau să văd cine ia Cupa până la urmă, cine iese golgeter sau cine va fi desemnat cel mai bun. Citesc toate materialele legate de World Cup care îmi pică în mână, sunt dornică să aflu cât mai multe despre ce se întâmplă în Africa de Sud. Cufundându-mă în articole am impresia că sunt acolo. Vorbesc cu ai mei colegi despre favoritele turneului, despre jucători şi antrenori, cine e în formă, cine e déjà la apusul carierei. Abia aştept să văd meciuri frumoase!
Să nu vă mire că eu scriu despre Mondial. Da scriu! Şi o fac pentru că îmi place sportul, inclusiv sportul rege.
Astăzi în jurul orei 15 va avea loc deschiderea oficială a Cupei Mondiale 2010, iar de la 17 primul meci: Africa de Sud-Mexic. 32 de ţări vor lua parte la cea mai mare sărbătoare fotbalistică. Favoritele la câştigarea trofeului sunt Brazilia, Spania, Anglia, Italia, Germania şi Argentina iar printre cei care se luptă pentru titlul de cel mai bun jucător… Messi (binenţeles), Cristiano Ronaldo, Wayne Rooney, Kaka, Didier Drogba, Fernando Torres. 11 stadionae vor găzdui meciurile din cele 8 grupe de la Cupa Mondială.
Acum că am trecut de partea informativă haideţi să vă povestesc ceva: priveam o reclamă şi îi vedeam pe Chivu şi Lobonţ uitând-se zâmbitori către un televizor. În josul imaginii scria: “trăim fotbalul împreună”. Da…poate că fotbalul da. Ei dau tot ce pot, încearcă să formeze o echipa care să fie măcar în grupe la Mondiale şi la Europene. Ok! Fotbalul îl trăim împreună, Cupa Mondială nu. Din păcate vom urmări (şi ei şi noi) meciurile astea la televizor. Îi vom susţine pe alţii, nu pe “ai noştri”. E bine însă pentru cei cu probleme cardiace. Nu se mai implică, nu mai au Doamne fereste vreo problemă.

Ce vreau eu de la acest Mondial? Spectacol! Vreau să văd meciuri frumoase, goluri multe, pase cu călcâiul, un-doi-uri. Nu contează ce echipă câştigă. Să câştige fotbalul! Şi spectatorii! Şi telespectatorii!!

PS: Cine vrea să vadă la treabă jucători români de top pot urmări de azi până pe 1 iulie (ora 19) cele mai bune meciuri făcute de echipa naţională la Mondiale (din ‘70 până în ‘98). Emil Grădinescu va comenta pe GSP TV meciuri ca România –Argentina (SUA ‘94), România-Suedia (SUA ‘94), România-Brazilia (Mexic ‘70),etc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu