joi, 18 iunie 2015

Despre speranta

“România e ţara unde se speră cel mai mult în lume” spunea o gură aurită de pe la noi. Şi eu, ca să nu fac notă discordantă, am speranţele mele. De data aceasta o să vă spun de speranţele legate de Unirea Urziceni. Vă anunţ, din start ca nu am o afinitate specială pentru această echipă, ci doar admiraţie. Ţin cu toate echipele de la noi în competiţiile europene, iar Unirea este singura care a continuat parcursul internaţional aşa că mă opresc la ea.

Am văzut aseară o echipă care i-a ţinut mai bine de 80 de minute piept legendarei Liverpool. Pe celebrul stadion Anfield Road (permiteţi-mi să-i numesc) “ai noştri” nu s-au făcut de ruşine. Au primit un gol, ce-i drept, meritat după cum s-a desfăşurat partida însă ialomiţenii au dovedit, pentru a nu ştiu câta oară, că au ambiţie, stau bine în teren şi nu se lasă intimidaţi, prea tare, de numele echipei cu care se luptă.
Vorbeam la început de speranţă. Ei bine, ei au sperat într-un rezultat bun şi a fost 1 la 0 în Anglia. Eu sper într-un rezultat cel puţin la fel de bun, acasă în România. Sper că vor reuşi să ne mai uimească o dată şi să meargă mai departe. Ar realiza un lucru excepţional pentru o echipă românească, dar mai ales pentru istoria acestui club, nou pe harta fotbalului, club care oricum a făcut mai multe decât (hai să recunoaştem) ne aşteptam mulţi dintre noi.


Sper că voi reuşi să bată la două goluri şi să îi determine astfel pe britanici să înveţe numele corect “Unirea“ nu “Urinea” dragii mei…. Dacă nu se va putea, sper că vor reuşi să scoată măcar un 1 la 0 la finalul celor 90 de minute, ca să le demostreze englezilor că nu îşi vând uşor pielea …. Cred că şi ei speră la ce am scris eu mai sus şi că vom vedea cel mai bun joc al lor de până acum din Europa, pe 25 februarie, “acasă în Ghencea”. Unirea are de ce să spere la mai mult…. Haideţi să sperăm alături de ea…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu