joi, 18 iunie 2015

Dragă Moş Crăciun…..

Moşule, te rog să îmi aduci în noaptea de Ajun:

- un ceas fermecat prin care să pot opri timpul atunci când sunt fericită
- încrederea că pot mai mult şi că e la mine cheia
- echilibru pentru că am impresia că îl pierd câteodată
- speranţa că orice rău are un sfârşit
- ochelari, nu de soare, ci unii cu care să găsesc soluţia perfectă în vâltoarea problemelor
- iubire pentru că toţi avem nevoie de ea…..
- puterea de a mă trezi în continuare cu noapte-n cap :P
- un aparat minune ca să mă pot teleporta la mama când mi-e mai tare dor de ea
- zăpadă în Postăvaru că tare aş face o coborare
- puţină nebunie, pentru că sunt lucruri pe care vreau să le fac şi nu îndrăznesc
- emoţii … ca să nu uit că trăiesc
- vise, cât mai multe vise, atât timp cât am ce visa nu mă voi opri
- mai mult timp lângă Bogi, nepoţelul meu, când el e fericit eu mă topesc
- câte un viitor bun pentru fiecare fetiţă de la Centru, cele mai sincere şi nevinovate persoane pe care le-am întâlnit până acum…. adu-le Moşul aripi să zboare prin viaţă 
- răbdare cu prietenii mei care nu văd cât de valoroşi sunt, iar eu nu ştiu cum să le explic asta


PS: Să îţi mai scriu şi că vreau rochia aia argintie, lungă, de la MLH pentru petrecerea de Revelion???....Hmmm… Nu! Tu adu-mi-le pe cele de mai sus că mă descurc eu cu rochia ;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu