joi, 18 iunie 2015

M-am intors si de data asta!

Am revenit. Din nou. Dupa vreo 2 luni de pauza. Dupa principiul pauzele lungi si dese cheia marilor succese, m-am intors acum... S-au intamplat multe in viata mea de la ultima postare. Am fost alaturi de omul drag in cea mai frumoasa vacanta din viata mea de pana acum. Am petrecut clipe frumoase, am facut poze cu duiumul, am descoperit locuri fascinante si am respirat cultura 7 zile aproape non-stop.

Am terminat un curs foto. Va povestisem mai demult ca imi doresc sa fac un asemenea curs sa aflu tainele fotografiei, sa descopar cu adevarat un aparat foto iar acum am finalizat orele si am primit chiar o diploma de fotograf. De la examenul de bacalaureat nu am mai avut asa emotii.:) A fost insa mai usor decat imi inchipuiam eu si totul s-a terminat cu bine.

Mi-am depus si dosarul pentru admiterea la licenta la cea de-a doua facultate. Saptamana viitoare e sustinerea. Wish me luck! :)

Mi s-a modificat putin si programul de la munca. Au fost mai multe schimbari iar acum am ramas la observatorul de dimineata de luni pana vineri. Una peste alta, am mai mult timp liber acum asa ca voi fi mult mai activa, cu siguranta!

See you soon!

PS: Pe facebook mi-am facut pagina oficiala. Nu pentru ca m-as fi plictisit, ci pentru ca, din cauza restrictiei de 5.000 de persoane, nu pot tine legatura cu prietenii si nici nu mai puteam sa accept cererile de prietenie. Va astept acolo! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu