joi, 18 iunie 2015

Hai Romania!

Acum 5 ani, in iunie 2008 debutam la stirile sportive ale Antenei 3! 
A fost un moment magic in viata mea... Prezentam stirile din sport, eram la o televiziune de top, intalneam oameni incredibili, pe multi ii vazusem doar la tv si pe langa toate astea primele mele stiri, in prima mea zi la Antena 3 erau despre echipa nationala. O echipa de care eram tare mandra, facuse egal cu Franta, urma sa intalneasca Italia la Euro 2008... 

In redactie era o atmosfera incantatoare, tricouri galbene, fulare tricolore, se puneau pariuri, ne strangeam gramada in fata unui televizor sa urmarim meciurile. Eram emotionati, speram la victorie, ne ofticam, dar echipa Romaniei era acolo! Eram la Euro si intalneam echipe mari. Tin cu nationala de mica si voi tine mereu fie ca va ajunge la turnee finale, fie ca nu. 


Ar fi insa minunat ca nu peste mult timp o alta fata sa debuteze la pupitrul stirilor sportive intr-o atmosfera ca cea in care am debutat eu! Si romanii sa aiba un mare motiv de bucurie!!! Si sa se umple din nou Piata Universitatii!!! De bucurie!!! 


Hai Romania!!! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu