joi, 18 iunie 2015

Zile şi zile

Sunt zile în care nu îmi vine să ies din casă, sunt zile în care nu aş face altceva decât să stau tolănită pe canapea, să mă uit la filme, la cât mai multe şi să sorb egoistă din ceaşca cu ceai cald alături de un om drag. Sunt zile în care aş dormi mult, mult de tot, asa să îmi reîncarc bateriile şi să recuperez restanţele de somn acumulate într-un an.. Sunt zile ca acestea …

Însă ca să fac tot ce am scris mi-ar trebui un concediu şi nu vreau să irosesc aşa zilele alea preţioase…

Prefer să vin la muncă pentru că îmi place, să ies în frig ca să fiu alături de prietena mea când are nevoie de mine, să mă plimb prin ploaie doar are şi ea farmecul ei. Prefer să rămân în urmă cu filmele de pe DVD-uri şi cu restanţe la orele de somn în continuare. Păstrez zilele de concediu pentru adrenalină, pentru călătorii, pentru familie şi pentru ski că tot se apropie iarna.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu