joi, 18 iunie 2015

O nouă provocare!

 Începănd cu această săptămână vă aştept pe GSP TV în fiecare vineri de la 23 şi 15 minute!
Nu de alta, dar v-am pregătit o emisiune frumoasă şi haioasă cu materiale din “sportul rege”. Voi continua alături de ai mei colegi de la GSP TV Florin Dobre si Marius Cioroaba proiectul început cu doar câteva luni în urma şi până azi cu Anca Rusu. Azi va fi o ediţie “mai speciala”... vom prezenta împreună emisiunea, iar de săptămâna viitoare rămân singură pe baricade.

 Sunt încântată de această propunere! Promit că o să vă prezint această emisiune mereu cu zâmbetul pe buze! Credeţi-mă! Nici nu am cum altfel! Ne vom amuza împreună de “perlele” din fotbal, îi vom descoperi pe fotbalişti altfel decât sunt ei pe teren, le vom afla pasiunile şi poveştile. Vom face topuri de tot felul şi interviuri în exculsivitate.







Dacă v-aţi întrebat cum rămâne cu jurnalele mele de ştiri, ei bine… nu e nici o schimbare. Vă aştept pe Antena 1 de luni până vineri de la 6 la 8 dimineaţa şi la ora 16.

Va pup pe toţi! ;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu