joi, 18 iunie 2015

De ce urăsc drumurile de la noi….

Mai exact de ce urăsc DN1….
Pentru că e plin de gropi! Zăpada a lăsat urme nu glumă. Poţi să faci slalom printre gropi. Sunt destule pe ambele sensuri între Bucureşti şi Braşov. Iar când iei o gropă cu o sută şi ceva la ora te cam doare sufletul. Asta când ai ocazia să mergi cu viteză, pentru că pe DN 1 doar pe zona cu două benzi pe sens se merge bine, în rest e coşmarul de pe lume.

Am făcut 3 ore azi doar între Predeal şi Comarnic …3 oreeee!!! Pe această porţiune am mers doar cu 10 km la ora. Hai să nu exagerez … poate, din când în când, cu 20 km la ora. Nu mai mult! Nici nu mă bucuram de fărâma de viteză că mă opream iar. Trist! Să le fac vreo sugestie domnilor guvernanţi? Precis nu m-ar bag în seamă…

Cert e că nu am fost singura care mai avea puţin şi îşi blestema zilele la volan. Erau maşini cât vedeam cu ochii şi înaintea mea şi în urma mea. În astfel de momente îţi vine să te muţi din România, oricât de patriot ai fi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu