joi, 18 iunie 2015

De vis!


Am schiat astăzi, acum la finalul sezonului de schi, mai bine decât întreg sezonul. Profitând de puţin timp liber am zis să mai fac câteva coborâri, probabil ultimele din iarna asta. Bine am făcut. Am ajuns dis de dimineaţa pe pârtie, am urcat cu prima telegondolă şi am avut parte de nişte momente senzaţionale. Pârtiile erau într-o stare foarte bună, afară nu era nici frig nici cald. Am făcut vreo 5-6 coborâri fără să îmi dau seama cum a trecut timpul.

Am ajuns acasă obosită crut dar numai un zâmbet! Cine schiază mă înţelege! Cine nu schiază, ar face bine să se apuce că nu ştie ce pierde.

Coborârile în care simţi cum vântul te loveşte în faţă, adrenalina pe care ţi-o dă viteza pe pârtie, încercarea continuă de a te perfecţiona în tehnica acestui sport, scârţâitul schiului pe zăpadă, peisajul superb pe care îl vezi oriunde priveşti, încercarea de a te întrece mereu, discuţiile interminabile din telegondolă….. toate te fac să uiţi de orice altceva. Să te relaxezi! Să te bucuri de viaţă! Să te bucuri de clipa aceea! Eu mă bucur că nu a trecut acest weekend fără a schia, mai ales că de acum vine primăvara (au auzit eu din surse sigure ;))!

Oricum ziua nu s-a încheiat şi mă mai aştepată câteva momente frumoase despre care vă voi povesti mai multe mai încolo!

PS: Nu lăsaţi să treacă o zi fără să faceţi ceva ce vă bucură! Nu rataţi şansa de a fi fericiţi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu