joi, 18 iunie 2015

La multi ani, MAMA!

Mama ... te iubesc mai mult decât orice pe lumea asta....

Ţi-am zis de atâtea ori că te iubesc că.... acest banal... "te iubesc" nu mai are nici o valoare….
Nu am nevoie de cuvinte ca să îţi spun. Tu simţi despre ce vorbesc eu
Cu vocea ta mă trezesc dimineaţa şi nici nu pun capul pe pernă fără să îmi zici tu noapte bună
Când sunt departe aştepţi cu nerăbdare şi îngijorare să ajung acasă, să mă vezi din nou în faţa uşii
Când suntem cu toţii, acasă, îmi spui de fiecare dată : "Ăsta e cel mai frumos moment pe care l-am trăit"
Când îţi dau un cadou, mă lămureşti imediat că tu nu ai nevoie de cadouri ... cadoul meu pentru tine sunt eu şi tata şi Paula...şi Bogdi şi mai stim noi cine... ;)
Nimeni înafară de noi două nu ştie ce reprezinţi tu pentru mine
Tu ştii că fără tine m-aş simţit legată de mâini şi de picioare
Că tu eşti sprijinul meu când îmi e greu, la tine mă plâng când sunt supărată şi tot tu eşti prima persoană care îmi află bucuriile
Deşi eşti mai mereu departe de mine, pentru că am crescut şi am plecat de lângă tine
Mama tu eşti, de fapt, mai aproape ca niciodată: eşti adânc înfiptă în sufletul meu!
Tu ştii că nu mai sunt bună de nimic, dacă te sun şi nu îmi răspunzi, gândindu-mă că ţi s-ar putea întâmpla ceva rău…..

Mama mea e cea mai bună mamă din lume (ştiu că toţi avem impresia că a noastră e cea mai bună) dar a mea chiar este.... face zilnic sacrificii mai mari sau mai mici pentru copii ei...
Pentru mine de exemplu, de aproape un an, se trezeşte în fiecare dimineaţă la 4 pentru a fi sigură că m-am trezit să merg la muncă... iar ăsta, zic eu, este un gest profund de iubire... şi e doar un exemplu restul le păstrez pentru noi două

Mami tu ştii…nu trebuie să îţi scriu nimic…important e că exişti şi ştiu că indiferent de câţi prieteni aş avea sau cât de mult m-ar iubi omul de lângă mine... întotdeauna, dar chiar întotdeauna te am pe tine.... şi îmi e suficient....şi îmi dau seama cât sunt de norocoasă!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu