joi, 18 iunie 2015

Cel mai important proiect

M-am gandit mult pana sa scriu postarea de azi. M-am gandit si m-am tot gandit si parca nu stiam cu ce sa incep. Simt nevoia sa scriu cateva randuri despre Andreea Popescu. Cum probabil ati citit este prietena noastra de la Mai Mult Verde care a primit de curand o veste extrem de trista: a fost diagnosticata cu cancer osos.

Vietile noastre s-au intersectat de cateva ori si de fiecare data cand vorbeam cu ea la telefon sau corespondam prin mailuri aveam impresia ca vorbesc cu o vechie prietena. Prima data am vorbit la telefon pentru ca, jurnalista fiind, voia sa facem un material, a doua oara am mai povestit putin iar a treia oara, undeva prin noiembrie anul trecut, am tinut-o la telefon aproape o jumatate de ora. Am aflat atunci ca tocmai isi schimbase jobul. Era entuziasmata ca intrase in echipa lui Dragos Bucurenci la Mai mult Verde. Mi-a povestit vesela, despre viitoarele proiecte ale asociatiei, iar eu i-am umplut capul cu prostiile mele. M-a ascultat calma si mi-a dat niste raspunsuri senine, mi-a spulberat ceata in care ma aflam. Am tinut legatura pe net. Ea m-a invitat la evenimentele pe care le organiza cu mare placere. Din pacate, eu nu am reusit sa ajung si asa se face ca nici pana azi nu ne-am intalnim fata in fata. Dar asta nu m-a impieditat nici o secunda sa o consider prietena mea.

De curand am aflat vesti noi despre ea, dar nu cele la care m-as fi asteptat. Am amutit cand am auzit ca Andreeade la Mai Mult Verde are cancer osos . Prietena noastra comuna mi-a spus insa ca e puternica, ca e frumoasa, ca e curajoasa.

Andreea lucreaza acum la cel mai important proiect din viata ea: lupta cu cancerul osos. De data asta nu ne-a trimis nici un mail sa ne cheme sa luam parte la el, insa acum noi toti cei care am discutat cu ea macar o data vrem sa lucram impreuna la acest proiect. Andreea trebuie sa mearga la Istanbul acolo unde va suferi o operatie pentru a-i fi indepartat tumora de la picior. Interventiea costa 20 000 de euro. Va mai avea nevoie si de 14 sedinte de chimioterapie. Una costa 3000 de euro...doar ca sunt 14 … Este o suma nedept de mare de care Andreea are nevoie pentru acest proiect, dar sunt convinsa ca va reusi sa obtina fondurile necesare. Si sunt convinsa ca ma voi intalni cu ea si o voi vedea la fel de frumoasa ca in pozele de mai jos.




Andreea e un om de nadejde, e de un bun simt extraordinar, e o persoana de calitate. Mi se pare totusi ca nu imi gasesc cuvintele potrivite sa o caracterizez. Le-a gasit insa Dragos Bucurenci, care o prezinta pe colega lui si prietena mea, Andreea Popescu mult mai bine.


http://bucurenci.ro/2011/09/am-o-poveste-pentru-tine/

Cine vrea sa se alature, cu cat poate, proiectului nostru: lupta cu cancerul osos gaseste mai jos conturile in care poate contribui.

Contul RON RO18BTRL04601201S65262XX este deschis la Banca Transilvania pe numele Andreea Popescu.Pentru donații in EURO puteți depune bani în contul RO21RZBR0000060011189159 deschis la Banca Raiffeisen pe numele Bogdan Fireteanu (prietenul Andreei).

PS: Andreea, sunt alaturi de tine, sunt convinsa ca acum nu ai nici un chef sa te sun si sa te innebunesc cu prostiile mele, dar sunt la fel de convinsa ca m-ai asculta rabdatoare si mi-ai da cel mai bun sfat. Fa-te bine draga mea, ca tare imi doresc ca plantam copaceii aia de care am vorbit, impreuna! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu