joi, 18 iunie 2015

Keep walking, Whitney!

Toţi aveam nişte idoli când eram mai mici. Eu am admirat-o pe ea ani întregi (printre alţii) şi am ascultat-o de mii de ori. Am urmărit-o în "The Bodyguard" de vreo 5 ori. Am încercat să o imit (nu vă imaginaţi ce concerte susţineam sub duş)... Melodiile ei m-au inspirat, m-au făcut să visez, să cânt, să dansez, am dedicat celui drag de nenumărate ori "I will always love you" crezând că iubirea e veşnică... Am plâns pe melodiile ei, am iubit-o, am încercat să fiu ca ea, iar în perioadele în care nu mai lansa nimic nou îi duceam dorul.

Acum citesc cu tristete că Whitney Houston încă nu şi-a încheiat "socotelile" cu drogurile. Mai mult... că acestea îi pun din ce în ce mai serios viaţa în pericol. A avut o viaţă tumultoasă ca şi cariera ei. Sper însă că va ieşi învingătoare.


Aş vrea să o ajut cu ceva, să pot să îi dau înapoi ceva din tot ce mi-a dat ea mie ani de zile prin muzica ei, mai ales acum, când sunt convinsă că are mare nevoie de sprijin. Ştiu totuşi că eu nu pot face nimic pentru ea. E lupa ei şi trebuie să o ducă singură!

Eu doar mă întristez când văd că una din legendele muzicii se stinge puţin câte puţin....

PS: I will awlays love you, I have nothing, I'm every woman, Try it on my on, One moment in time, I learned from the best, When you belive (cu Mariah Carey), Where do broken heards go, I look to you... sunt doar câteva dintre melodiile care au scris nu o pagină, ci mai multe din istoria muzicii ....


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu