joi, 18 iunie 2015

Pentru noi sunteţi de aur!

Echipa României s-a întors în această dimineaţă acasă din Danemarca. Cu medaliile de bronz. Medalii obţinute greu, greu de tot, într-un meci în care au luptat pînă în ultima secundă, într-un meci în care s-au bătut nu cu 7 jucătoare, ci cu 12.000 de danezi.

După 2 înfrângeri consecutive aveam nevoie de o victorie. Şi am obţinut-o fix pe cea care ne-a dus pe podium. Dacă în alţi ani Danemarca era pe treapta a treia sau mai sus, iar noi ocupam primul loc care nu se premia, acum s-a întors roata. Fetele noastre şi-au luat revanşa după înfrângerea din grupe, s-au răzbunat pe danezi şi le-au trimis pe ale lor pe locul 4.

Aşa cum mi-am dorit de data asta fetele noastre au dansat la finalul meciului, ele s-au pupat, s-au îmbrăţişat, au dansat şi au plâns de bucurie… şi poate mulţi dintre noi la casele noastre.

Echipa noastra de vis:
Talida Tolnai
Paula Rădulescu
Mihaela Semedescu
Roxana Gtzel
Valentia Ardean Elisei
Ionela Stanca
Oana Manea
Mihaela Chintioan
Cristina Vărzaru
Magdalena Paraschiv
Ada Nechita
Oana Şoit
Melinda Gaiger
Aurelia Bradeanu
Adina Fiera
Cristina Neagu
Ada Moldovan
Mihaela Tivadar

Antrenori: Radu Voina, Luminiţa Huţupan

Fetelor, v-am aplaudat în picioare, am sărit în sus de bucurie, am fost fericită toată seara şi vă mulţumesc pentru acest cadou frumos de Crăciun… Eu şi multi alţi români: mulţumim!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu